یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی مدیران تمتع استان لرستان

برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی مدیران تمتع استان لرستان
چهارمین جلسه هماهنگی مدیران کاروانهای تمتع استان و مدیر مجموعه حج 93 در روز یکشنبه مورخ 93/4/15 با حضور مدیر حج و زیارت استان و مسئول حراست در محل دفتر مدیریت حج لرستان برگزار گردید.
پس از تلاوت آیاتی از کلام اله مجید، مدیر حج و زیارت استان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، مطالبی در خصوص معاینات پزشکی حجاج و هماهنگی با پزشکان کاروانها جهت تعیین و تکلیف وضعیت زائران، طرح قربانی، لباس متحدالشکل زائران و عوامل کاروانها، دریافت و ثبت به موقع اطلاعات گذرنامه ها ، اسکن عکس ها و ثبت اطلاعات فرهنگی و تکمیلی بیان نمودند.
ایشان همچنین بر لزوم اهتمام جدی در برگزاری جلسات آموزشی و همکاری مدیران در خصوص برگزاری برنامه های هفته حج خصوصا همایش متمرکز زائران در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد و نیز آمادگی کارگزاران جهت برگزاری آزمون ، تاکید نمودند.
آقای محمدپور ، نماینده مدیران کاروانهای تمتع نیز در خصوص ساکهای متحد الشکل با توجه به قرارداد منعقده ، گزارشی ارائه و اعلام نمود این ساکها تحویل مدیران کاروانها داده شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد. مدیران کاروانها نیز اظهار داشتند ساکها در اختیار زائرین قرار گرفته شده است.
سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار