ﺳﻪشنبه 29 اسفند 1402
EN

راهبرد مشارکت

Enter Title

راهبرد مشارکت در پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت استان لرستان

پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت استان لرستان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکان پذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت لرستان برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 مي توانيد از طريق منوي ارتباط با ما و صفحه پرسش و پاسخ ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.