چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دعوت مدیر حج و زیارت لرستان از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • 21 بهمن 1397
  • 14:21
  • 0 دیدگاه
  • 277 بازدید
  • Article Rating
دعوت مدیر حج و زیارت لرستان از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 


دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با فرامین عالمانه ی رهبر بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار راحل انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار حضور مستکبرین و استبداد را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ خودباوری و عزت و کرامت مردم کشور عزیزمان ایران، در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز بدلیل خدشه دارکردن استقلال سیاسی مشکلات بسیاری را بر سر راه انقلاب و مردم عزیزمان می گستراند و ما در شرایطی چهل سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است . ما کارگزاران حج و زیارت نیز همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولی امرمان هستیم.
به همین مناسبت ضمن پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگزار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان، حضرت آیت الله خامنه ای و حمایت از مظلومین جهان، از تمام مدیران و کارگزاران دعوت می کند که چونان سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.ویکبار دیگر ضمن حمایت قاطع از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در راستای وحدت و همدلی بین کلیه آحاد مردم عزیزمان، فارغ از هرگرایش و تمایلات سیاسی، همچون گذشته طلیعه دار انسجام و اتحاد و یکپارچگی ایران عزیزمان باشیم.

زمان : دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
مکان : مسیرهای راهپیمایی کلیه شهرهای استان لرستان درمیان سیل خروشان راهپیمایان عزیز

          🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

                                                                                       محمدخسروی
                                                                              مدیرحج و زیارت استان لرستان

برچسب ها : بهمن
سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار