شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری جلسه کارگروه بررسی مسائل عتبات عالیات

  • 26 فروردین 1395
  • 11:47
  • 0 دیدگاه
  • 409 بازدید
  • Article Rating
برگزاری جلسه کارگروه بررسی مسائل عتبات عالیات

اولین جلسه کارگروهی بررسی مسائل و مشکلات عتبات عالیات در چهار حوزه جذب زائر و اعزام ، تغذیه ، اسکان و نقلیه با حضور کلیه مدیران دفاتر زیارتی سطح استان در روز چهارشنبه مورخ 25 فروردین در شهرستان دورود برگزار گردید.

دراین جلسه که با حضور دکتر محمد خسروی مدیر حج و زیارت استان لرستان در محل تالار فرهنگیان شهرستان دورود برگزار گردید پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید و توضیح مختصری در خصوص طرح نوین عتبات عالیات و موضوعات قابل طرح در چهار حوزه مذکور ، مدیران دفاتر زیارتی در قالب چهارگروه به بحث و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات عتبات عالیات به صورت کارگروهی پرداختند.

پس از اقامه نماز و صرف ناهار ، هریک از سرگروه ها به ارائه نتایج جلسات پرداخته و در نهایت مدیر حج و زیارت استان ضمن جمع بندی مصوبات کارگروه ها با محوریت قرار دادن بخشنامه طرح نوین عتبات بر لزوم بازنگری جدی ساز و کار اجرایی سازمان برای افزایش جذب زائر عتبات و نیز نظارت جدی استان در برخورد با فعالیت غیر مجازها و همچنین تبلیغات گسترده تر برای معرفی دفاتر تحت پوشش سازمان تاکید نمودند. در این جلسه همچنین در خصوص مقدمات عضویت کلیه دفاتر جدید التاسیس در سهام شرکت مرکزی کارگزاران استان نیز بحث و بررسی بعمل آمد.و دراین جلسه مدیر حج و زیارت استان دیداری با خانواده های شهدای منا شهرستان دورود داشتند.

 

سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار