پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری همایش مشترک زائران عتبات عالیات نوروزی

برگزاری همایش مشترک زائران عتبات عالیات نوروزی

همایش مشترک زائران عتبات عالیات نوروزی شهرستان خرم آباد همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مدیر حج و زیارت استان لرستان، رابط بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت استان ، مدیران راهنما ، روحانیون و زائران کاروانهای نوروزی شهرستان خرم آباد در محل سالن مدیریت برنامه ریزی استان برگزار گردید.

 جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و پس از آن سرود جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. سپس مدیر آموزش استان ضمن عرض خیر مقدم به حضار ، در خصوص اهمیت برگزاری جلسات آموزشی کاروانها مطالبی بیان نمودند.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین روشن ، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج استان با اشاره به زندگی سراسر معنوی و ولایی حضرت فاطمه زهرا (س) در خصوص اهمیت توجه به معنویات و اخلاص در عمل در سفرهای زیارتی و توفیقی که نصیب زائران عتبات عالیات در ایام نوروز شده مطالبی ارائه نمودند. سپس یکی از مداحان به ذکر مصیبت و نوحه سرایی پرداخت.

 در ادامه دکتر خسروی ، مدیر حج و زیارت استان به تشریح مراحل اجرایی سفر پرداخته و ایجاد آرامش توام با آسایش را وظیفه اصلی و مهم مدیران راهنما ی عتبات عالیات برشمرد. ایشان با اشاره به تلاشی که سازمان حج و زیارت جهت ایجاد سفری معنوی برای زائران انجام می دهد رفاه همه جانبه زائران را به عنوان استراتژی اصلی سازمان بیان نمود.

در پایان مسئول حراست حج و زیارت استان در خصوص مسائل امنیت در سفر با استناد به آخرین اخبار و گزارشات واصله از سازمان ، اهم موارد مخاطره آمیز در سفر را به زائران یادآوری نمودند.

 

سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار