جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

رئیس سازمان حج و زیارت کشور: انقلاب اسلامی خواب راحت را از رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفت

  • 22 بهمن 1394
  • 23:54
  • 0 دیدگاه
  • 866 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت کشور: انقلاب اسلامی خواب راحت را از رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفت

رئیس سازمان حج و زیارت کشور:

انقلاب اسلامی خواب راحت را از رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفت

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: انقلاب اسلامی خواب راحت را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار گرفته است.

مهندس سعید اوحدی ظهر پنجشنبه در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن در خرم آباد با اشاره به اینکه صاحبان حماسه امروز مردم هستند اظهار داشت: مردم ما در طول این ۳۷ سال انقلاب و حتی قبل از آن از همه چیز خود گذشتند تا امروز شاهد سربلندی و پیروزی نظام باشیم.

تحقق شعار انرژی هسته ای حق مسلم ما است

وی با اشاره به اینکه جشن ۳۷ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال تفاوت جدی با سال های گذشته دارد بیان داشت: امسال شاهد هستیم که استکبار جهانی و دنیای غرب در مقابل صبر و پایداری مردم وفادار به رهبری و در مقابل حماسه های خون بار شهدا در مذاکرات ۱+۵ سر تسلیم فرود آوردند و عزت و شکوه انقلاب رقم خورد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور افزود: سال های گذشته و در طول ۱۲ سال تحریم ظالمانه دشمن یکی از شعارهای محوری مردم در راهپیمایی های ۲۲ بهمن «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» بود که امروز به برکت رهبری حکیمانه رهبر انقلاب، فتوای تاریخی مرجعیت شیعه، پشتیبانی مردم از تیم مذاکره کننده و به برکت خون شهدا شاهد تحقق این شعار محوری سال های گذشته بودیم.

مهندس اوحدی تصریح کرد: درست است خواست مردم در خصوص دستیابی به انرژی هسته ای تحقق یافته است اما امروز شعار محوری و بنیادی انقلاب «مرگ بر آمریکا» همچنان در صحنه راهپیمایی طنین افکن بود.

انقلاب اسلامی خواب راحت را از صهیونیسم و آمریکای جنایتکار گرفته است

وی به سختی هایی که طی این ۳۷ سال مردم کشور تحمل کردند اشاره کرد و گفت: مردم ما ۳۷ سال صبر کرده و همیشه حماسه آفریدند و این کشتی عظیم انقلاب در مسیر امواج پرتلاطم طوفان ها به راحتی به ساحل امن آسایش نرسید.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور به اوضاع ناامن کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: در همه منطقه شاهد جنگ، آشفتگی، ظلم و ریختن خون مظلومان هستیم و تنها کشور منطقه که از این ناامنی ها به دور مانده است ایران اسلامی است لذا اگر در جشن پیروزی انقلاب حضور پیدا می کنیم می خواهیم از ناخدای باتدبیر این کشتی انقلاب یاد کنیم.

مهندس اوحدی با بیان اینکه در طول تاریخ انسان های بزرگی وجود داشته که با تدبیر و آینده نگری خود سرنوشت جامعه را رقم زده اند تصریح کرد: ۳۷ سال پیش دنیای غرب، و صهیونیسم جهانی یکه تازی می کردند و مظلومان فلسطین را به خاک و خون می کشیدند در حالیکه هیچ صدایی برای حمایت از مظلومان در مقابل این ظالمان بلند نشد.

وی به تحقق پیش بینی های امام راحل اشاره کرد و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و پیش بینی های امام راحل و تدبیر مقام معظم رهبری شاهد هستیم انقلاب اسلامی خواب راحت را از صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار گرفته است.

دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد: روزی در اوج جنگی که به عنوان بزرگترین فتنه به ملت ایران تحمیل شد امام راحل فرمود این جنگ رحمت و فرصت بوده که به برکت ایثار شهدا و ایثارگران نظام، ملت را به قله های افتخار می رساند و امروز شاهد تحقق این پیش بینی امام هستیم.

مهندس اوحدی با بیان اینکه دستاوردهای بزرگ انقلاب در حوزه های مختلف چشم استکبار جهانی را به حیرت واداشته است عنوان کرد: امروز در حوزه های علمی و تولید علم افتخار می کنیم که بعد از گذشت ۳۷ سال و با داشتن رتبه ۱۵ ام تولید علم، کشور ما در بلندای قله های افتخار علمی قرار گرفته است.

وی رتبه اول نرخ رشد تولید علم در دنیا را متعلق به حماسه سازان ایران اسلامی خواند و گفت: در حالیکه قبل از انقلاب در حوزه های تولید علم نوین، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوافضا و انرژی هسته ای هیچ رتبه ای نداشتیم اما امروز در رتبه های هفتم، هشتم و نهم دنیا قرار داشته و جزء معدود کشورهای فعال در حوزه صنایع موشکی و تولید موشک هستیم.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به سرداران دیپلماسی در خصوص اینکه خط قرمز مذاکرات هسته ای ممنوع بودن مذاکره در خصوص قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران است اشاره کرد و یادآور شد: امروز ایران در حوزه فناوری موشکی، پرتاب ماهواره و ساخت و تولید موشک های ماهواره بر در زمره کشورهای معدود دنیا است.

سرمایه گذاری سه هزار میلیاردی در لرستان

مهندس اوحدی با بیان اینکه امروز در جای جای میهن اسلامی مردم یکبار دیگر با رهبری و ارزش های انقلاب بیعت خواهند کرد ادامه داد: اگر امروز از ۲۲ بهمن گفته می شود و شاهد حضور گرم مردم در جشن پیروزی انقلاب هستیم به آن جمله امام انقلاب که فرمودند این اعجاز بزرگ قرن نیاز به حفاظت، صیانت و مراقبت دارد، می خواهیم اقتدا کنیم.

وی به دستاوردهای بزرگ انقلاب در استان لرستان در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اشاره کرد و گفت: طی دو سال و نیم گذشته در لرستان بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه مختلف برای آینده مردم در این استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی طراحی شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر سه سد بزرگ ای وشان، حوضیان و مروک لرستان بهره برداری شده و یا در آستانه بهره برداری هستند اضافه کرد: امروز افتخار می کنیم که طی دو سال اخیر ۴۰۷ روستا و سه شهر بزرگ از نعمت گاز بهره مند شده اند و این امر بیش از ۱۵۰ درصد نسبت به سنوات گذشته افزایش یافته است.

لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات

مهندس اوحدی با بیان اینکه طی دو هفته آینده و در برهه ای دیگر از انقلاب به حضور مردم در انتخابات نیازمندیم اظهار داشت: دو هفته دیگر شاهد برگزاری انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کشور خواهیم بود که یقینا مردم فهیم و هوشیار کشور با حضور پرشور خود در این انتخابات حماسه ای دیگر در سال همدلی و همزبانی و برای انتخاب افراد اصلح خلق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دنیایی که خواب و خیال های مختلفی را در منطقه دیده اند امروز نگاهشان به این برهه عظیم تاریخی یعنی برگزاری انتخابات است لذا اگر در این راهپیمایی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر دادیم عصاره و تحقق جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی را در هفتم اسفندماه باید ببینیم.
سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار