یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

تشییع آخرین جانباختگان شهدای منا در لرستان

  • 07 بهمن 1394
  • 14:01
  • 0 دیدگاه
  • 831 بازدید
  • Article Rating
تشییع آخرین جانباختگان شهدای منا در لرستان

در بروجرد و الیگودرز صورت می پذیرد

تشییع آخرین جانباختگان شهدای منا در لرستان

آخرین گروه از شهدای جانباخته حادثه منا با حضور معاون سازمان حج و زیارت کشور روزهای پنجشنبه و جمعه در بروجرد و الیگودرز تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

خسروی مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با اعلام این خبر گفت: ساعت 10 صبح روز پنجشنبه پیکر جانباخته حادثه منا شهید حاج فتح اله گودرزی در گلزار شهدای دارالسلام بروجرد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه سه شهید حادثه منا در لرستان به خاک سپرده خواهند شد، گفت:  ساعت 14:30 دقیقه عصر پنجشنبه نیز پیکر شهید علیرضا بنیادی از خیابان پیمان به سمت گلزار شهدای اکبر علی الیگودرز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

خسروی به مراسم تشییع سومین شهید حادثه منا از آخرین گروه از مهاجرین الی الله لرستانی اشاره کرد و گفت: ساعت 10 صبح روز جمعه نیز پیکر شهید استاد جواد چکشی در بهشت شهدای بروجرد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با اشاره به اینکه در حادثه منا 33 لرستانی از شهرهای مختلف استان به شهادت رسیدند گفت: از این تعداد 29 شهید به زادگاهشان بازگردانده شدند و 4 شهید دیگر بارضایت خانواده هایشان در مقبره الشهدا مکه مکرمه به خاک سپرده شده اند.

خسروی در پایان گفت: این آخرین گروه از مهاجرین الی الله لرستانی حادثه منا بودند و پرونده شهدای لرستانی حادثه منا رسما بسته شد؛ اما با تشکیل تیم پژوهشی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر در نظر است خاطرات، سوابق و زوایای اخلاقی و کاری این شهدا گردآوری و منتشر شود.

سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار