پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مسئول جدید سازمان حج و زیارت استان لرستان از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان

دیدار مسئول جدید سازمان حج و زیارت استان لرستان از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان
به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان،آقای محمد خسروی رییس جدید سازمان حج و زیارت استان لرستان که یکشنبه هفته جاری ۱۷/۸/۹۴ باحضور آقای اوحدی رییس سازمان حج و زیارت کشور معارفه شدند و به این سمت منسوب شدند و صبح امروز سه شنبه ۲۰/۸/۹۴ باحضور در دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مسئول ستادعمره و عتبات دانشگاهیان استان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مرادیان دیدار و نشست و گفتگو داشتند.

در این دیدار ایشان ضمن سخنانی ابراز داشتند هرگونه تعامل و همکاری لازم در جهت اعزام قشر فرهیخته و دانشگاهی را انجام خواهیم داد.

همچنین درمورد گرفتن مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی که از طریق بسیج دانشجویی به این ستاد معرفی می شوند و شرکت آنان در همایش عظیم پیاده روی اربعین ابراز خرسندی نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادیان نیز در سخنان خود خطاب به مسئولین حج و زیارت، به تشکیل کارگروه و اتاق فکر فرهنگی برای رصد کردن شبهات در مورد حج و حرمین شریفین تاکید داشتند و بیان داشتند از راههای مختلف خصوصا ورود به فضاهای مجازی و رفع شبهات و اختصاص کارشناس خاص در این زمینه اقدام کنند.

ایشان همچنین ابراز داشتند تاثیر فضای معنوی این سفرهای زیارتی بر روح و روان دانشجویان به مراتب  بیشتر از برگزاری جلسات و برنامه های سخنرانی است.

خانم رباطی کارشناس عمره و عتبات دانشگاهیان استان لرستان هم در این جلسه بر تعامل بیش از بیش این ستاد با سازمان حج و زیارت استان اظهار امیدواری کرد. 

سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار