پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیداررئیس سازمان حج وزیارت با خانواده های مهاجرین الی الله شهرستان بروجرد

  • 01 آذر 1394
  • 09:55
  • 0 دیدگاه
  • 954 بازدید
  • Article Rating
دیداررئیس سازمان حج وزیارت با خانواده های مهاجرین الی الله شهرستان بروجرد
ظهر روز شنبه مورخ 94/8/30 جناب آقای سعید اوحدی در همایش بزرگداشت (مهاجرین الی الله) در شهرستان بروجرد با خانواده های این عزیزان در سالن اجتماعات ارشاد وفرهنگ اسلامی دیدار نمودند واظهار داشت: تاکنون پیکر چهار تن از مفقودان لرستانی فاجعه منا پس از پیگیریهای فراوان شناسایی شده که پیگیری به منظور شناسایی تنها مفقود این فاجعه در دست اقدام است.وی با اشاره به نامعلوم بودن وضعیت تنها مفقود بروجردی این فاجعه افزود هم اینک تنها قربانی باقی مانده از این فاجعه در استان لرستان (فتح الله گودرزی) است که پیگیری به منظور شناسایی پیکر این قربانی از طریق آزمایش های DNA ادامه دارد.
رئیس سازمان حج وزیارت عنوان کرد : بی تدبیری وبی کفایتی حکام آل سعود در کشته شدن 7700نفر از حجاج بیت الله الحرام در حادثه منا برکسی پوشیده نیست.
وی بیان کرد : مقام معظم رهبری در فرمایشات شان تاکید داشته اند که ابعاد فاجعه منا زنده نگه داشته شود بنابراین برگزاری مراسم بزرگداشت جان باختگان این حادثه راهی برای دستیابی به این مهم در کشور است.
اوحدی بی تدبیری حکام عربستان سعودی در برگزاری مناسک حج را عامل اصلی وقوع این فاجعه برشمرد وتصریح کرد : اقدام پلیس عربستان سعودی در انسداد مسیر تردد حجاج ایرانی وراهنمایی آنها به دیگر مسیرها این فاجعه هولناک را برای زائران ایرانی رقم زد .
رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به تدابیر اندیشیده شده به منظور زمینه سازی مناسب برگزاری مراسم با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی امسال ، گفت: امکانات فراوانی به منظور برگزاری این همایش گسترده در ورودی مرزها تدارک دیده شده است .
سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار