کسب رتبه اول رضایتمندی مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه های اجرایی در سال 1392 توسط حج و زیارت استان لرستان
بر اساس اطلاع سرپرست دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان لرستان، مدیریت حج و زیارت استان در خصوص " سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه های اجرایی در سال 1392" در بین دستگاه های اجرایی که وجه غالب آنها ارائه خدمات مستقیم به مردم است حائز " رتبه اول" گردیده است.
محورهای سنجش در این ارزیابی عبارتند از اطلاع رسانی به مراجعان، میزان اعتماد مراجعان، نحوه رفتار با ارباب رجوع، فضا و تجهیزات فیزیکی که در مجموع با کسب نمره 93/04 حج و زیارت استان حائز رتبه اول گردید.