چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اولویت های یک تا 350 بانک ملی و ملت در اولویت اعزام به عمره 94-93

اولویت های یک تا 350 بانک ملی و ملت در اولویت اعزام به عمره 94-93
معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعزام‌های عمره سال 93-94 از نیمه آذرماه آغاز می‌شود، گفت: اولویت‌های یک تا 350 بانک‌های ملی و ملت در دور جدید به عمره مفرده اعزام خواهند شد.







'ناصر خدر نژاد' گفت: برنامه ریزی و زمان بندی ما به گونه‌ای است که از نیمه دوم آبان ماه ثبت نام در کاروان های عمره آغاز شود و همچنین زمینه‌ها فراهم شود تا زائران بتوانند علاوه بر مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی، بصورت اینترنتی نیز در کاروان ها ثبت نام کنند.







وی ادامه داد: اولویت‌هایی که برای عمره 94-93 در نظر گرفته شده است از اولویت یک تا 350 بانک‌های ملی و ملت است و اعزام‌ها از نیمه آذرماه آغاز می‌شود و تا پایان خرداد 94 ادامه خواهد داشت.







معاون سازمان حج و زیارت افزود: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان ها، اولویت‌های بعدی به منظور تکمیل ظرفیت فراخوان خواهند شد.







خدر نژاد همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان حج و زیارت ستاد عمره دانشجویی و بانک تجارت از پیوستن بانک تجارت به جمع بانک‌های خدمات دهنده به عمره گزاران خبر داد و گفت: بانک‌ تجارت از این پس وام‌های یک میلیون تومانی را برای تشرف دانشجویان به عمره و عتبات عالیات به آنها پرداخت خواهد کرد.
سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار