جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

جزئيات ثبت نام عمره دانشگاهيان اعلام شد

جزئيات ثبت نام عمره دانشگاهيان اعلام شد
معاون اجرائي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از دانشجويان ثبت نام كننده در عمره دانشگاهيان خواست تا در جلسات قرعه كشي عمره در استان‌ها شركت كنند.
به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با رضايتمندي از روند ثبت نام عمره دانشگاهيان گفت: ثبت نام از متقاضيان تشرف به عمره دانشگاهيان در حال انجام است و تا كنون حدود ۲۷۰ هزار نفر از دانشگاهيان اقدام به ثبت نام در سامانه لبيك نموده اند كه از آن ميان دانشجويان متاهل با ۱۸۳ هزار ثبت نام بيشترين سهم متقاضيان عمره را به خود اختصاص داده اند.

زارع با درخواست از حضور متقاضيان سراسر كشور در جلسات قرعه كشي استان‌ها گفت: قرعه كشي از ثبت نام شدگان تشرف به سرزمين وحي ۱۹ و ۲۰ در سراسر كشور انجام مي‌شود و از ميان ثبت نام كنندگان ۸۴۰۰ متاهل، ۶۶۰۰ دانشجوي پسر و ۲۰۰۰ استاد راهي سرزمين وحي خواهند شد. همچنين پذيرفته شدگان از ۲۱ آبان ماه بايد با مراجعه به سايت لبيك نسبت به نهايي كردن ثبت نام خود اقدام كنند.

زارع با اشاره به پيگيري‌هاي ستاد در خصوص وام عمره گفت: با توجه به پيگيري‌هاي ستاد براي اعطاي تسهيلات به زائرين دانشجو هنوز پاسخ مثبتي از سوي بانك‌ها به ستاد عمره اعلام نشده است و اين پيگيري‌ها تا حصول نتيجه ادامه خواهد داشت.

معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: پذيرفته شدگان در قرعه كشي بايد تا تاريخ ۱۰/۹ مبلغ ۷۵۰ هزار تومان براي افتتاح حساب اوليه به بانك عامل واريز كنند و تا تاريخ ۱/۱۰ نسبت به تكميل موجودي خود اقدام كنند.

زارع در خصوص قيمت عمره در سال جاري گفت: سال گذشته مبلغ عمره از ايستگاه پروازي تهران حدود ۲ ميليون و ۱۰۰ هزار تومان بود و در سال جاري ممكن است اين رقم افزايش يا كاهش داشته باشد.
گفتني است طبق تصميمات اتخاذ شده سازمان حج و زيارت، عمره در سال جاري از ۱۲ روز به ۱۰ روز كاهش يافته است.
سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار