چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: رژیم آل سعود امروز شکل‌دهنده گروه‌های تروریستی و حامی آن‌ها در منطقه است و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

  • 27 شهریور 1395
  • 15:09
  • 0 دیدگاه
  • 376 بازدید
  • Article Rating
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: رژیم آل سعود امروز شکل‌دهنده گروه‌های تروریستی و حامی آن‌ها در منطقه است و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ازنا، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در مراسم گرامیداشت 9 شهید حادثه منا در ازنا که در مصلی این شهر برگزار شد اظهار داشت: شهدای منا فضیلت و پاداش‌های فراوانی نزد خداوند متعال دارند که پاداش هجرت، ضیافت الهی، جان دادن در حال احرام و در حرم الهی و شهادت در راه خدا از این جمله است.

وی بابیان اینکه حکومت آل سعود با قتل و خونریزی و جنایت و کشتار بناشده و همراه بوده است، افزود: حمله به شهرهای کربلا، نجف، مکه و مدینه و تخریب قبور ائمه و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع ازجمله جنایت‌های این حکومت در سال‌های ابتدایی شکل‌گیری بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه رژیم آل سعود علاوه بر جنایت و کشتار بارها مسلمانان را از انجام فریضه حج منع کرده است، عنوان کرد: در طول تاریخ این رژیم بارها زائران کشورهای عراق، سوریه، یمن و ایران را از انجام این فریضه منع کرده و مصداق صد عن سبیل الله است.

وی بابیان اینکه رژیم آل سعود امروز شکل‌دهنده گروه‌های تروریستی و حامی آن‌ها در منطقه است و بیش از یک سال است مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشد، بیان کرد: امروز نیازمند حرکت عمومی جهان اسلام علیه آل سعود هستیم و خون شهدای منا تفکر وهابیت را ریشه‌کن خواهد کرد.

آیت الله میرعمادی به حمایت‌های رژیم آل سعود از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: عربستان تأمین‌کننده منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه است و این ننگ است که امنیت حجاج توسط رژیم صهیونیستی انجام شود.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی و منشأ بیداری اسلامی و مبارزه با وهابیت است،خاطر نشان کرد: امروز اهل سنت نیز علیه تفکر وهابیت به پا خاسته‌اند که این حاصل خون شهدای مناست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر مجازات و پاسخگویی مسببین فاجعه منا خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و پیگیری حقوقی این فاجعه شد.

سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار