پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

دیدار معاون حج و زیارت کشور با امام جمعه بروجرد

  • 09 بهمن 1394
  • 18:03
  • 0 دیدگاه
  • 438 بازدید
  • Article Rating
دیدار معاون حج و زیارت کشور با امام جمعه بروجرد

آزاد معاون حج و زیارت کشور در حاشیه شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای فاجعه منا با امام جمعه بروجرد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آزاد معاون حج و زیارت کشور ضمن قدردانی از امام جمعه بروجرد و مسوولان شهرستانی به منظور همکاری همه جانبه در تشییع و خاکسپاری باشکوه مهاجرین الی الله در این شهرستان، به ارائه گزارشی در ارتباط با فاجعه منا و تلاش های صورت گرفته برای انتقال قربانیان این حادثه به داخل کشور ارائه داد.

امام جمعه بروجرد نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه جانبه مسوولان حج و زیارت کشور در رابطه با فاجعه منا گفت: انصافا تلاش های زیادی صورت گرفت و امیدوارم برای سالهای آینده دولت عربستان تدابیر جدی تری بیندیشد تا چنین اتفاقات تلخی که کام امت اسلامی را تلخ کرد، تکرار نشود.

خسروی مدیرکل حج و زیارت استان لرستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این اداره کل گفت: باتوجه به عدم برگزاری حج عمره این اداره کل تمام توان خود را صرف بهبود و ارتقا وضعیت عتبات عالیات کرده است و خوشبختانه در استان لرستان اقدامات درخور توجهی به منظور بالا بردن سطح رضایت زائران حرمین معصومین(ع) در عراق صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تمام برنامه ریزی ها ما حول محور بالابردن سطح رضایت زائران است و در این زمینه امکانات را با زائران هماهنگ کرده ایم؛ کمااینکه در گذشته کمتر این مهم مدنظر قرار می گرفت.

خسروی به اصلاح برخی سرویس های خدمات دهی به زائران اشاره کرد و گفت: آسیب شناسی دقیقی در ارتباط با مشکلات پیش روی زائران لرستانی در عتبات عالیات وجود داشت که پس از شناسایی تمام امکانات و توان سازمانی صرف اصلاح و بهبود خدمات گردید و در این زمینه توفیقات چشمگیری حاصل شده است.

سید حمید مصطفایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار